سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آی بچه شیعه،تو دیگه نخواب...
جمعه‌شب بود و مطابق معمول هر هفته، پسرعموی گرامی ما، تشریفش رو آورد خونه که هم یه صله‌رحم به جا آورده باشه و هم با اهل بیت بشینن دور هم سریال(بسیار چیززز!) یوسف نبی رو نگاه کنند!
و البته مطابق معمول هر هفته، تو فاصله‌ی زمانی اومدن پسر‌عمو و شروع شدن سریال، گپ و گفتی رد و بدل می‌شه و صد البته، مرور فایل‌های بلوتوثی جدیدی که هر هفته به دست پسرعمو‌ی ما می‌افته هم انجام می‌شه...
بعد از نگاه کردن فیلم کوتاهی که گویا جایزه‌ی اسکار رو برده، موبایل اسرائیلی پسرعموی ما، فیلمی رو به ما نشون می‌ده که اون زیر، می‌تونید بارگذاری(همون دانلود خودمون) بکنید!
هم‌زمان که کلیپ پخش می‌شه، پسرعمو هم توضیح می‌دن که ایشون یکی از اعراب هستند که توی "قرآن یه نفس خوندن"، رکورد مرحوم عبدالباسط رو شکستند و همون طور که ما بالای صفحه‌ هم می‌بینیم، این زمان‌سنج هست که داره تا زمان حدود یه دقیقه و 10-20 ثانیه رو نشون می ده و ...
اما همون طور که پخش می‌شد، من با خودم می‌گفتم که چقدر این حاضرینی که توی پس‌زمینه ی تصویر قاری، نشون داده می شند، شبیه "وهابی‌"ها هستند...
که ییهو، وقتی زمان‌سنج، حدود 54 ثانیه رو نشون داد، احساس کردم کلمه‌ای که می‌شنوم، جزء آیه‌ نیست:
"هوالله الذی لاإله إلا هو عالم الغیب و الشهادة هوالرحمن الرحیم*هوالله الذی لا إله إلا هوالملک القدوس السلام المؤمن المهیمن العزیز الجبار المتکبر سبحان الله عما یشرکون* هوالله الخالق البارئ المصور"(پ.ن.1)

نمی‌دونم از هر 100 نفر،چند نفر به این نکته توجه می کنند ولی جناب قاری گویا می‌فرمایند:"هوالله الذی لا إله إلا هوالملک القدوس السلام المؤمن """المبیت"""الجبار..."
خیلی جالبه نه! از ابداعات حضرت قاری بودا...فکر کنم همون آن جبرئیل نازل شد یه دم!!!

حالا این آیه رو ما خیلی زود فهمیدیم که جریانش چی بوده، ولی اولین آیه‌ای که حضرت قاری، قرائت می‌فرماینننند هم بعد که خیلی دقت کردیم، دیدیم نه این که جبرئیل ییهو نازل شده بوده، دیگه همون جا،‌ هم‌زمان دو تا آیه نازل شده!
اولین آیه که قرائت می‌شه اینه:"....فذکر بالقرآن من یخاف وعید"(پ.ن.2)
که البته از اول آیه نیست...شاید هم گوش من و همون چند نفری که کنارم بودند، مشکل داره!!! ولی ما که آیه رو این طور می‌شنویم:
" فذکر بالقرآن من یخاف وحیبه!!!" البته راستشو بخواهید این یکی کلمه رو مطمئن نبودیم و نیستیم که دقیقاً همینه یا نه، ولی چیزی که معلومه، اینه که "وعید" نیست! و هر چی هم هست، توش "ح" هست و "ب"!!!

بعضی‌ها، خیلی نسبت به این موضوع بی‌تفاوت خواهند بود!!! چنان که بودند!!! ولی ما که ادعامون هست که شیعه‌ی علوی هستیم، وظیفه‌مون چیه؟؟؟
خیلی راحت بذاریم هر کسی، هر کاری می‌خواد بکنه، تا همه‌ی علائم ظهور(منظورم غیر حتمی‌هاش هست(پ.ن.3)) رخ بدن!!!
همین!!!
دیگه داوری در مورد خودمون، دین‌مون، رفتارمون و... با خودتون!!!


(برای دانلود،کلیک کنید!)





________________________
پ.ن.1:آیات 22 تا اواسط 24 سوره‌ی مبارکه "حشر".
پ.ن.2:آیه ی آخر سوره‌ی مبارکه‌ "ق".
پ.ن.3:علائم ظهور به دو دسته‌ی حتمی و غیر حتمی تقسیم می‌شوند که البته غیر حتمی بودن، به معنی احتمال داشتن و تردید در حادث شدن نیست؛ بلکه علائم غیر حتمی، آن دسته از اتفاقاتی هستند که بستگی به اعمال مردم دوره‌ دارند! و در واقع می‌توان از این دسته، جلوگیری کرد؛ البته جلوگیری کردن هم به معنی جلوگیری از ظهور نیست!بلکه بدین معنی است که برخی مفاسد را که از علائم غیر حتمی هستند، می توان جلوگیری کرد.

از همه التماس دعا!

نوشته شده توسط حارث در شنبه 87/12/17 و ساعت 5:46 عصر
نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آی بچه شیعه،تو دیگه نخواب...
آلزایمر...
هدفی که یهود هرگز به آن نخواهد رسید ( در رابطه با نسل کشی در غزه
شما رفتید و ما ماندیم ...
نتایج مسابقات فوتبال جام شهدای رهپویان وصال
تا اخرین اذان چیزی نمانده...
ایستگاه!!!
تالار گفتمان دانش آموزی
6 انفجار کانون
گزارش تصویری اعتکاف 87
شعر آقا خامنه ای (مد ظله العالی)
ویژه : نیّت شهادت
ویژه ( انفجار بمب در کانون )
[عناوین آرشیوشده]
طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
بالا