سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ویژه : نیّت شهادت

بسم رب الشهداء و الصدیقین
اجرک الله یا صاحب الزمان

در شهری که فساد در آن بیداد می کند ، در شهری که همه دل صاحب الزمان را با هر حرکتشان می شکنند ، در شهری که مردمش حیا را از دست داده اند ... ، جوانانی وجود دارند که می گویند یا صاحب الزمان ، یا حسین ، یا الله ، ما از جنس مردم نیستیم ، ما نمی خواهیم از جنس مردم شویم ، ما غیرت رادوست داریم ، ما شرف و انسانیت را دوست داریم ، خودتان ما را از این مردم جدا کنید ، چشم امید ما به شماست ، نمی خواهیم قاطی این مردم شویم ، اگر شما به داد ما نرسید ما هم از دست می رویم ...

کیلیک کنید

و در یکی از مجالسشان ، که در عرش ، ملائک به آن افتخار می کنند و می آیند تا بوی عطر بگیرند ، یک انفجار ، بوی دلنواز برخی شان را به محضر آقایمان می رساند . . .

 دشمن همیشه در تلاش است بین من و تو ، نزاعی هر چند کوچک در بیفتد . یکی از این حرف هایی که در این حادثه به وجود آمده است ، این است که : (( این حادثه بمب گذاری بوده ، یا انفجار مهمات ؟ اگر بمب بوده ، پس آنهایی که جان سپردند شهید محسوب می شوند ، وگرنه شهید حساب نمی شوند و از این جور حرفها . ))

اولا باید بگویم اینکه چه کسی شهید است و چه کسی شهید نیست را ما تعیین نمی کنیم ، ولی می توانیم تشخیص بدهیم . اگر کسی با قصد قربت به خدا و فی سبیل الله کاری را انجام دهد و در حین انجام کار جان بدهد ، شهید محسوب می شود . مثلا اگر کسی با قصد قربت به خدا نماز بخواند و در حین نماز بمیرد ، مرگ او کمتر از شهادت نیست . در کانون هم همه با نیت نزدیک شدن به خدا و ائمه اطهار گرد هم جمع می شوند . اگر کسی از آنها به طور معمولی هم جان بدهد ، درجاتی از شهید را داراست . پس جان سپردگان این حادثه که با ذکر یا مهدی و یا حسین این دنیا را ترک کردند ، شهید محسوب می شوند .

  

 

 

الان ، وظیفه ما این است که یاد شهدا را زنده نگه داریم ، یاد حسین را زنده نگه داریم. هر کس به توان خودش .

از هجمه تبلیغاتی دشمن نترسیم ! از زخم زبانهای این و آن فرار نکنیم !

نباید بگذاریم وظیفه مان فراموش شود ، این حادثه ، ما را از خواب غفلت بیدار کرد ، وظیفه فراموش شده مان را دوباره به ما یاد آوری کرد . باید با تمام نیرو و تا پای جان به این مسئولیت پای بند باشیم .

 

و وظیفه ی تو ای دانش آموز شیعه ! اول درس و بعد کارهای فرهنگی . باید سر آمد باشی !

عرض تسلیت ما را پذیراباشید

و گوشمان شنوای نظراتتان خواهد بود 


نوشته شده توسط کمیته قرآنی در جمعه 87/1/30 و ساعت 10:33 صبح
نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آی بچه شیعه،تو دیگه نخواب...
آلزایمر...
هدفی که یهود هرگز به آن نخواهد رسید ( در رابطه با نسل کشی در غزه
شما رفتید و ما ماندیم ...
نتایج مسابقات فوتبال جام شهدای رهپویان وصال
تا اخرین اذان چیزی نمانده...
ایستگاه!!!
تالار گفتمان دانش آموزی
6 انفجار کانون
گزارش تصویری اعتکاف 87
شعر آقا خامنه ای (مد ظله العالی)
ویژه : نیّت شهادت
ویژه ( انفجار بمب در کانون )
[عناوین آرشیوشده]
طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
بالا